domingo, 26 de febrero de 2012

El nou any 2012

Aquest nou any 2012 de moment l'he començat molt bé i sense cap problema. La veritat és que no tenia molts propòsits i de moment no he tingut molts canvis en relació al 2011.
L'única cosa que em proposo és seguir com ara, ja que porto una vida que no em puc queixar i que m'agrada.


Però si que tinc un propòsit pendent: viatjar a Austràlia. Austràlia és el meu país preferit i a més a més tinc cosins primers que viuen a Melbourne des de fa molts anys i m'agradaria tornar-los a veure ja que van vindre a casa meva fa 2 anys. Per tant, estic esperant a aquest estiu o a l'altre per fer un viatge a allà de 6 setmanes a casa dels meus cosins Australians. Serà una experiència molt enriquidora per millorar l'anglès.







No hay comentarios:

Publicar un comentario