domingo, 26 de febrero de 2012

Els esports

A mi sempre m'ha agradat practicar esports des de petita i mai he portat un estil de vida sedentari. Per exemple, des de que tenia 3 anys fins als 14 he fet natació, també m'agrada molt anar en bicicleta, fer senderisme i caminar, jugar a tennis sobretot a l'estiu, i voleibol. 


La natació és un esport que sempre m'ha agradat, però l'any passat ho vaig deixar perquè volia provar algun esport nou. Aquest esport té molts beneficis, com ara la millora de la condició aeròbica, la flexibilitat, la força corporal, el to muscular i la coordinació en general, també té un baix risc de lesió dins de l'aigua en comparació amb altres esports.



El voleibol, aquest esport l'he començat a practicar aquest any. De moment, és un esport que m'agrada i està entre els meus preferits. És un esport a on hi ha 12 jugadors, 6 en cada camp.
Aquest esport afavoreix la coordinació i la concentració, millora la rapidesa i els reflexes i és un esport que requereix col·laboració amb els companys d'equip.



Ciclisme, és un esport que també faig des de petita, sempre que puc i fa bon temps m'agrada passejar en bicicleta i fer excursions per Viladecavalls amb les meves amigues.
És un esport que et permet gaudir dels paisatges per la muntanya i de la natura, a més a més anar en bicicleta suposa un magnífic exercici cardiovascular. També pedalejant una mitja hora s'entrenen al màxim els quàdriceps i es tonifiquen i s'endureixen els glutis.



Crec que fer esport és necessari a la nostra vida, ja que millora el nostre estat de salut i la nostra forma física.


No hay comentarios:

Publicar un comentario